dimecres, 23 de febrer del 2011

Perdoneu...

Aquests dies mirant la tele i tota la moguda que hi ha pels països àrabs em 'sobten' alguns comentaris que es fan, tant per entrevistats com pels mateixos periodistes i ja no diguem pels polítics de torn... i em venen preguntes al cap.

1. Jaume Alguersuari:(ho poso com a cita textual però ho he amanit a la meva)"no podrem anar a còrrer a Bahrein, és trist que hi hagi aquestes revoltes a qualsevol lloc del món". Óstia, si hi ha revoltes no serà que la gent porta temps putejada i n'està farta???? és clar, corrent en cotxe i ple de calers aquests problemes no els deu tenir.

2. Seguim amb la F1. El Merlos del motor a fons;"s'ha anulat la cursa de Bahrein. Seria una indecència anar a còrrer en aquell país amb les desigualtats que hi ha". Collons!!!!! I l'any passat no n'hi havien??? I l'altre??? Tots ben calladets i a crema benzina, que allà els sobra.

3. Si no recordo malament tot això dels àrabs va començar a Algèria per un tema de injustícia social, preus encarits dels productes bàsics, atur...
A mi això em sona que, poc o molt, passa aquí. I per això es va fer una vaga aquí no fa massa. Un grup de gent molt més motivada que jo es van tancar i van proposar alternatives. És cert que al manisfestar-se van cremar un cotxe de la policia. I van sortir els polítics: els anti-sistema prenen el carrer!!, aquest cotxe l'haurem de pagar tots!!??...i després resulta que el que aquí no val, allà sí que val, es poden cremar coses, tirar-se rocs...
En tinc els ... d'aquest doble discurs.

4. I els polítics que no saben on van: fa dos mesos rebien el president d'Algèria amb tots els honors i tots els suports i ara l'han deixat tirat... I el mateix amb el Mubarak i...
Ahir el Gadaffi ja ho deia: 'jo trec els tancs al carrer i si cal em faran la pell...'(també versió lliure de les seves paraules) i tots exaltats per aquí. Però també ho deia ell: què van fer els xinesos a Tiananmen??? (perdoneu si no s'escriu així) I tots callats. I al Tibet??? I seguim tots callats. És que són una potència i és un assumpte intern. I podem seguir amb més exemples.
Óstia!! quina doble moral!!
Tot pel fotut interés i el caler.
I el parlament espanyol fent visites a Guinea, on també hi mana un dictador amb mà de ferro, per tenir privilegis en els recursos naturals.

Cal una mica més de moral universal i deixar-se de tantes tonteries.

Perdoneu... però algú ho havia de dir!!!