dimecres, 3 d’abril del 2013

Silveretta (II)

Després d'una primera etapa relativament cómoda fins al Heidelbergerhutte, avui ja toca ficar-se a la muntanya de veritat.
El dia és tapat però no fa gens de fred i mentre comencem a pujar s'obren els núvols i veiem una mica el sol. La prujada fins al Kronenjoch se'ns acaba fent una mica llarga pel pes de les motxilles. Un cop abans del coll ens desviem per pujar a peu el Breite Krone, un cimet facilet.

Des del cim anem al coll i ens preparem per la baixada fins al Jamtalhutte... però aquí ja es tapa del tot i no veiem res de res.
 
Esperem una mica al coll, però com que no té pinta de millorar decicim anar baixant poc a poc. Una bona estona en Marc obre traça de baixada, mentre jo amb el GPS, darrere, li vaig dient dreta-esquerra per anar-lo guiant. Un tros més avall s'obre una mica i acabem d'arribar al refugi. La neu estava molt bé, llàstima de la visibilitat.
Després del refugi-hotel del primer dia, aquest encara el supera: dutxa calentona, rocòdrom, caloreta, habitació 'privé' i cervessa a dojo... tot un luju!!!

4 comentaris:

David Maipor ha dit...

Ja tenia ganes de tornar a saber de les teves aventures !!!

M'alegra que hagis tornat.

Anònim ha dit...

Ja era hora que et dignessis a publicar quelcom fora del feishbuk!!!!

Pelotudo calafí

Yáiza ha dit...

Tela de refugis que tenen aquesta gent, no?? No em queixo dels nostres però... Tela!! Vaig a seguir llegint les aventures!

Albert ha dit...

Ei David!!

Tu tampoc pares quiet eh!!??

Costa tenir això al dia i més ara amb facebook's i aquestes conyes. A veure si m'hi torno a posar