diumenge, 17 de febrer del 2008

Vall Fosca

Aquest cap de setmana hem estat a la Vall Fosca, participant a la 10ª edició de l'Open Vall Fosca. Jo hi anava amb el Jordi, però com que vaig quedar tocat al Montardo se n'hi va anar amb un company de circumstàncies... que el va fer suar força. També hi anaven de parelles el Miquel i el Toni (equip intercomarcal) i l'Orland i el Jordi (equip rubinenc).

Divendres vam anar a recollir dorsals, els regals i a sentir per on anava la ruta de 1832 metres de desnivell acumulat de pujades, combinant l'esquí i les canals equipades amb els esquís a l'esquena.
Dissabte a les 9'30 sortida dels equips. Els primers anaven que se les pelaven i en poc més d'una hora van acabar la primera pujada fins al Montsent de Pallars. Els participants del Centre s'ho van pendre amb més calma i van trigar "una mica més". Jo vaig anar pujant al darrere de tot sense forçar massa i al primer avituallament vaig atrapar l'Orland i el Jordi que mantenien una difícil penúltima posició.


Des d'allà ells van seguir cap a la canal que donava accés al Montsent de Pallars (a la foto la podeu veure, i també un tram de la baixada) mentre que jo vaig encarar cap a la Collada d'Entremonts on hi havia el control3.
Aquí vaig parar a fer fotos i van arribar el Jordi Pons i el Jose, que ja havien acabat la baixada del Montsent i havien tornat a pujar fins al control. Des d'aquí jo ja vaig baixar fins a l'Estany Gento, on hi havia l'arribada, mentre que ells encara van tenir temps d'enfilar-se al Montorroio.
A l'arribada vam esperar que arribessin els corredors i amb el telefèric cap avall, dutxa, berenar-sopar i cap a la Pobla al sopar, entrega de premis, sorteig de regals...
I ara que ens havíem animat a tornar-hi l'any vinent resulta que la faran cada dos anys.

Si voleu veure algunes fotos més, clic aquí.