dimarts, 12 d’abril del 2011

Mar i muntanya

I no es tracta de cap tema culinari, només de la combinació que he fet aquest cap de setmana.

Dissabte al matí vaig baixar a Barcelona, al Port, per veure l'arribada d'un dels vaixells de la BarcelonaWorldRace. Si seguiu el bloc (gràcies) recordareu aquest post que vaig fer fa uns dies parlant del joc. Doncs em feia gràcia veure un d'aquets vaixells fòrmula1-tot terreny... o no sé com anomenar-los.
El que va arribar era l'Estrella Damm, tot i que jo sóc més fan del Gaes, el vaixell de les noies (que per cert, avui o demà també arriba). L'espectacle va estar bé i molt emotiu, sobretot pels amics i familiars. Em va agradar veure un d'aquests monstres de ben a prop.

Diumenge anem a la cursa del CEC a la Vall de Conangles. Vam quedar primers (de l'itinerari dels més matadets, però primers).
El recorregut era maco, llàstima de la falta de neu que va fer que molts metres els haguèssim de fer a peu. Caminar, foquejar, una canal ben dreta, una baixada amb corda i esquiar una miqueta... per passar un matí de diumenge ben distret.