dissabte, 2 d’agost del 2008

Pic dels Estanys - Pic de Baborte

Doncs són els dos darrers cims que em faltava per pujar de la VallFerrera i ja han caigut. Després de fer-ne alguns de nous a la travessa Pica-Pica (Canalbones) ara havien de caure aquests dos.
Hi havia anat diverses vegades, però per una cosa o altra sempre havia tirat enrere.

Vaig pujar a la tarda a dormir al refugi de Baborte i a les sis del matí ja havia dormit prou i sortia amb un cel ben tapat... a veure si avui tampoc no podia ser. Ràpid vaig anar fins al Pic dels Estanys, amb un tram final de cresta distret, i vaig baixar cap al coll, on vaig fer una paradeta a menjar. Aquí el dia es va arreglar i la pujada al Baborte ja amb bon temps. Com podeu veure les vistes del Sotllo i de la Pica d'Estats són immillorables.
Baixada cap al refugi, recollir els trastos i a dinar a Àreu.

1 comentari:

Yáiza ha dit...

Aviam si tenim sort i nosaltres també el podem fer en els propers dies! Baborte, Pica (i companyia) i Certascans ens esperen! =)