diumenge, 17 d’agost del 2008

Tanzania I - Mt. Meru

Primera entrada des de Tanzania. Com podreu veure ni accents ni res per l'estil.
Les fotos, algunes, ja les possare quan torni que ara no podem descarregar-les

Despres d'un dia de vols vam arribar dimecres a la nit a Arusha i ens vam instalar a l'hotel, prou correcte pel que es veu per aqui.

L'endema ja vam marxar cap al Meru. El primer dia es puja al Refugi Miriakamba, a 2500 metres. Cami facil i ja vam veure les primeres mostres de fauna: zebres, bufals, jirafes, wartogs (o alguna cosa aixi), micos...
L'endema mil metres mes fins a Saddle hut per un cami ben bonic, primer per bosc humit i despres per bosc de muntanya forsa mes sec. Per la tarda pugem al Little Meru, de 3800 metres, i anem a dormir ben d'hora que dema matinem.
I a les dues del mati comencem a pujar cap al Meru amb forsa vent i una mica de fred, mes amunt para el vent i augmenta el fred, pero a les sis del mati som al cim i podem gaudir d'una fantastica sortia de sol darrere del Kili.
Fem la baixada cap a saddle Hut, mengem i dormim una mica i despres fins a Miriakamba. Neteja mes a fons per la pols del cami, tornem a menjar i a dormir d'hora, mes que res perque estem una mica cansats.
Avui hem baixat fins l'entrada del Parc, hem pagat les preceptives propines, que donis el que donis sempre es poc i cap a Arusha, on ara estem.
Pero com que es diumenge esta tot tancat, encara que no hi ha massa per veure.
Ara anirem a preparar els petates per marxar dema cap al Kilimanjaro, a veure si ens va tant be com al Meru, sopar una miqueta i a dormir.

Ja veieu que la rutina de cada dia es senzilla i facil.

A reveure

Anònim ha dit...

Quines dents més llargueeeeeeeeeeessssssssss!

Jordi ha dit...

Ostia! Que fas per Tanzania Albertus! Si teniu temps després de fer el Kili aneu a pujar el "Ol doinyo lengai". Es un volcà actiu que es pot pujar fins dins del cràter. És el lloc més espectacular a on he estat en tota la meva vida... i amb molta diferència. La pujada són 5hores i es fa de nit per arribar quan surt el sol per darrera del Kili. La pujada és un poc dureta perquè el camí puja recte cap amunt, no saben el que són les SSSS...

Si mai has somiat en visitar les calderes del pere buteruu... Aquest és el lloc ideal!

Aquí tens info

Anònim ha dit...

Una cosita chicos... Podrian traerme algun recuerdo andinístico de Tanzània?