dilluns, 4 de febrer del 2008

Tossa d'Alp

La veritat és que no pensava escriure perquè aquest cap de setmana no he fet res en especial, però avui he rebut la foto que ens vam fer amb el Pau al cim, i la poso.
Vaig estar a Masella i vaig fer una primera pujada fins la Tossa, fora pells i baixada fins Coma Oriola. Allà torno a posar pells i amunt un altre cop. A la part final vaig coincidir amb aquest noi que duia la taula d'snow a l'esquena. Ens vam trobar a dalt i vam estar xerrant una estona, ell havia pujant corrent des d'Alp a Coma Oriola i després amb la taula a l'esquena fins la Tossa, i ens vam fer la foto.
I després baixada per les pistes que almenys encara hi ha una mica de neu. Al final 1500 metres de desnivell acumulat, i l'endemà un mal de cames que...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei Albert, vas localitzar el corredor de comapregona?

Sergio de Santa Fe

Albert ha dit...

M'ho vaig voler mirar però anava massa ràpid perquè ja eren "las tres tocadas".
Pelotudo!!!!

Anònim ha dit...

la propera que no se t'escapi que l'hem de fer algun dia.

"una picadita chicos?"