diumenge, 2 de març del 2008

Ella

L'entrada d'avui per a Ella, la meva estimada bici. Ja hem fet plegats uns quants kilòmetres, i tot i que sigui bessona d'una que tenia abans i que em va volar, és amb aquesta amb la que he fet més ruta. Ahir van ser uns quilometrets per llocs ben coneguts de Rubí i el Papiol. M'agrada aquesta zona. A l'extrem de Collserola queda massa lluny de tot i hi has d'anar expressament, per tant la majoria de vegades no t'hi trobes a ningú.

La foto és de l'estiu passat fent el Camino. M'ha costa trobar-ne una on hi sortís Ella, i ara he vist que només en tinc una on hi surto jo ('casualment' a la font de vi d'Irache) i la resta són paisatges. No sé si això serà també cosa del Camino o de la casualitat. Fent el Camí és l'única vegada que he pensat seriosament a 'fer-li el salt'.

Avui he anat fins l'Alzina del Salari i he enfilat cap a l'Obac i fins a l'Hospital de Sang. Aquí una desagradable sorpresa: suposo que els 'amos' del Parc, o sigui la Diputació, han obert una pista per llocs on abans hi havia només petits corriols. Segur que ho podran justificar d'alguna manera però ho trobo un 'atemptat ecòlogic' de primer ordre, i a més fet per qui ha de vetllar per la protecció del parc... i si agafes una floreta et foten una multa!!

1 comentari:

Anton Vilardell ha dit...

Al començar a llegir...he pensat que ens voldries presentar algú amb més volum ;-)

Per cert, quan el vent s'hagi endut tota la neu... a veurem si quedem!!!