dilluns, 8 de novembre del 2010

Montserrat

Diumenge vam fer la 'clàssica' bicicletada de Rubí fins a Montserrat.
El dia prometia ser dolent però es va anar aguantant força tot el matí, amb una temperatura bastant més agradable que l'any passat.
A les 8 del matí uns 40 ciclistes vam començar a pedalar seguint el mateix recorregut d'altres anys, Can Balasc i la Serra de l'Oleguera, fins al primer avituallament a Ullastrell. Aquí vam canviar la baixada fins la riera per un altre camí, el que fèiem estava una mica perillós, que ens hi va acabar portant. A canvi vam haver de fer un tros bastant llarg per dins de l'aigua, però es passava bé. D'aquí fins a Olesa i cap a Monistrol passant per La Puda.
I ara arribava la pujada fins al monestir. No sé a què va ser degut però vaig pujar força bé fins dalt, sense baixar mai de la bici (hi havia un tram bastant dret però net de pedres que aquest any es va deixar fer bé). Els darrers kilòmetres per carretera, però, sembla que no s'acabin mai.
I després una frenètica baixada cap a l'aparcament del cremallera on ens esperava el bus per tornar cap a Rubí.