dilluns, 13 de desembre del 2010

El Port (III) - Tossal del Rei i Forat de la Vella

El dilluns el dediquem a fer la pujada, ben fàcil, al Tossal del Rei o dels tres reis; anomenat així perquè en aquest punt conflueixen Catalunya, el País Valencià i l'Aragó. El camí comença al poble de Fredes i segueix, en la major part del recorregut, pistes forestals. Per allargar-lo una mica anem fins al Tossal d'En Cervera i així tancar una bona volta fins a Fredes.

Per anar del Refugi del Caro a Fredes ho vam fer per pista forestal i quasi ens quedem pel camí, doncs tot era ple de fang i el cotxe ens marxava de lloc, així que per tornar agafem la carretera i quan passem per Mas de Barberans ens desviem cap al Racó d'En Marc on hi ha alguns llocs que encara podrem veure abans no es fagi fosc. Pugem una mica cap a la Cova del Racó d'En Marc i seguim una mica cap a l'Airosa, però ens entretenim en una roca foradada com un formatge i acabem tirant avall passant abans pel Forat de la Vella, un bonic arc de pedra.