dilluns, 11 d’agost del 2008

Quayrat

I per acabar la travessa d'aquests dies vam decidir anar tirant avall, cap a les Granges d'Astau, on teníem el cotxe. Però abans ens vam desviar una miqueta i vam pujar el Pic del Quayrat.
Vam començar amb el dia tapat, de fet a la nit havia plogut una mica, i sort que l'Orland ho va sentir i va anar a recollir les botes que havíem deixat a fora, ventilant-se...
La baixada fins al Refugi d'Espingo per un bon camí. Aquí deixem part del material i comencema enfilar amunt per un camí que Déu n'hi do, tarteres, herba, tallats, alguna que altra canal amb fort pendent i el tram final de cresta.
De fet hi haurem de tornar un altre dia, ja que el fort vent ens va desaconsellar enfilar-nos al bloc del cim. Per tant, ens va faltar un metre va aconseguir-ho.

La baixada la fem mes ràpid del que ens pensàvem però ja enmig de la boira.
Com que anem cansats i quan arribem ens hurem de buscar un lloc per menjar i dormir, doncs decidim parar la refugi del llac d'Oo. Vam dormir amb llit individual i llençols... s'ha acabat de dormir en una sala amb vint persones més!!

L'endemà sortim del Refugi mig plovent i en un tres i no res ja som al cotxe i tornem cap a casa.